The cube heeft zich onlangs gericht op de onthullingen en reacties in de media over de paardenvleescrisis. Dankzij de expertise van zijn analisten heeft de onderzoekspool kunnen reconstrueren hoe de sociale netwerken en de Franstalige en Nederlandstalige schrijvende pers die voedselcrisis hebben verslagen. The cube heeft zich in het bijzonder toegespitst op Findus, het merk dat de eerste maand van de crisis voortdurend onder vuur lag omdat het absoluut niet voorbereid was om te reageren op een dergelijk grote crisis. Het verdict is onherroepelijk. De consumenten hebben het gebrek aan transparantie, communicatie en crisisbeheer bij Findus onmiddellijk en meedogenloos afgestraft... Met waarschijnlijk ernstige gevolgen voor de verkoop van hun producten ... maar daarvan zullen we waarschijnljk nooit de ware omvang kennen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]