The Cult of Content: contentmarketing voor KMO's

Communication / News

Kevin Stickens

Kevin Stickens

Op 1 december werd The Cult of Content boven het doopvont gehouden. Dit contentmarketingbureau uit Antwerpen is een samensmelting van Ravissant (vooral actief in copywriting) en Contextisking (vooral actief in digitale marketing). Onder de koepel The Cult of Content wordt contentmarketing op maat geproduceerd voor de meest uiteenlopende bedrijven, met de focus op de Belgische KMO.

Jens Aerts

Jens Aerts

De activiteiten van The Cult of Content zijn terug te brengen tot vier grote pijlers: contentmarketing, copywriting, digitale marketing en PR/communicatie: de juiste content, via het juiste kanaal, op het juiste moment naar de juiste doelgroep. “Daarmee is eigenlijk alles samengevat,” geeft zaakvoerder Kevin Stickens aan. “Met The Cult of Content willen contentmarketing betaalbaar en bereikbaar maken voor KMO's en start-ups, terwijl ook grotere bedrijven bij ons terecht kunnen. Iedereen kent ondertussen het belang van goede content, maar vaak ontbreekt intern de tijd of de expertise. Daarom zijn wij er! Samen met Jens Aerts, mijn vennoot, verzorgen we de (digitale) communicatie van bedrijven. De juiste content in de juiste context staat daarbij centraal.”

TCOC-logo-

Bedrijven kunnen hun volledige communicatie/content aan The Cult of Content uitbesteden of kunnen voor enkele deelaspecten beroep doen op TCoC. “Het spreekt voor zich dat we strategisch makkelijker kunnen werken als we de touwtjes in handen hebben, maar ook enkel voor copywriting of het digitale luik van hun communicatie kunnen klanten bij ons terecht,” geeft Jens Aerts aan.

Beide zijn sinds begin dit jaar ook al samen actief met www.whatmatters.be, een online lifestyle magazine voor mannen: “Ons magazine groeit stevig en daar zijn we best tevreden mee, maar an sich staat het los van The Cult of Content."