We kennen het allemaal: op reis gaan en in de slaapkamer van het hotel een slecht kussen aantreffen om op te slapen. Daarom bedacht DreamMm voor Sleepworld aan het begin van deze zomer de 'Kussen op Reis-campagne'. Heb je last van een slecht kussen, laat het dan even weten via www.kussenopreis.be en Sleepworld stuurt een heerlijk nieuw exemplaar op naar je vakantieadres, helemaal gratis. De communicatie voor de campagne verliep via het Boomerang-netwerk op Brussels Airport en Charleroi Airport en via de sociale media.
MEDIA BUYER & PLANNER bij Lidl
Overzicht Lidl wil de favoriete supermarkt van België en Luxemburg worden. En we […]
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]