We kennen het allemaal: op reis gaan en in de slaapkamer van het hotel een slecht kussen aantreffen om op te slapen. Daarom bedacht DreamMm voor Sleepworld aan het begin van deze zomer de 'Kussen op Reis-campagne'. Heb je last van een slecht kussen, laat het dan even weten via www.kussenopreis.be en Sleepworld stuurt een heerlijk nieuw exemplaar op naar je vakantieadres, helemaal gratis. De communicatie voor de campagne verliep via het Boomerang-netwerk op Brussels Airport en Charleroi Airport en via de sociale media.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]