The Fat Lady dikt aan met zes nieuwe gezichten

News / People

Groepsfoto nieuwe lichting The Fat LadyThe Fat Lady breidt uit. Contentmarketing is in volle ontwikkeling en dat vraagt nieuwe expertises. Het Gentse contentmarketingbureau breidt uit met maar liefst zes nieuwe gezichten, met elk een eigen specialisatie.

Barbara Goffaerts

Barbara Goffaerts


Barbara Goffaerts start als digital marketeer & content manager, na enkele jaren bij King George gewerkt te hebben als pr-verantwoordelijke en storyteller.
Cornelius Knoll

Cornelius Knoll


Tot voor kort freelancer Cornelius Noll deed als copywriter en social media manager ervaring op bij onder andere Mediahuis en VICE. Sinds april bedenkt hij bij The Fat Lady vernieuwende formats als digital content creator.
Kirsten Malfroid

Kirsten Malfroid


Kirsten Malfroid vervoegt zich bij het team als digital editorial account, na haar werkervaring als account manager bij Porter Novelli en als marketeer & product manager bij Joker.
Pieter De Weirt

Pieter De Weirt


Pieter De Weirt is als online marketeer een échte digital wizard. Met meer dan vijf jaar werkervaring bij o.a. app-ontwikkelaar Pegus-APPS is hij helemaal thuis in SEA, e-mailmarketing, Facebook advertising, A/B-testing etc.
Joris Van Dorpe

Joris Van Dorpe


En om op de stijgende vraag naar video te kunnen antwoorden, haalde The Fat Lady video redacteur Joris Van Dorpe in huis. Joris studeerde journalistiek (specialisatie televisie) aan de Arteveldehogeschool en werkte als vrijwilliger bij Mediaraven en Tumult.
Greg Klarfeld

Greg Klarfeld


Tot slot: Greg Klarfeld, graphic designer, zat tot voor kort achter de schermen bij de krant Metro als grafisch ontwerper. Hij werkt als designer van magazines en als AD op creatieve concepten.