The Fat Lady breidt uit. Contentmarketing is in volle ontwikkeling en dat vraagt nieuwe expertises. Het Gentse contentmarketingbureau breidt uit met maar liefst zes nieuwe gezichten, met elk een eigen specialisatie.
Barbara Goffaerts start als digital marketeer & content manager, na enkele jaren bij King George gewerkt te hebben als pr-verantwoordelijke en storyteller.
Tot voor kort freelancer Cornelius Noll deed als copywriter en social media manager ervaring op bij onder andere Mediahuis en VICE. Sinds april bedenkt hij bij The Fat Lady vernieuwende formats als digital content creator.
Kirsten Malfroid vervoegt zich bij het team als digital editorial account, na haar werkervaring als account manager bij Porter Novelli en als marketeer & product manager bij Joker.
Pieter De Weirt is als online marketeer een échte digital wizard. Met meer dan vijf jaar werkervaring bij o.a. app-ontwikkelaar Pegus-APPS is hij helemaal thuis in SEA, e-mailmarketing, Facebook advertising, A/B-testing etc.
En om op de stijgende vraag naar video te kunnen antwoorden, haalde The Fat Lady video redacteur Joris Van Dorpe in huis. Joris studeerde journalistiek (specialisatie televisie) aan de Arteveldehogeschool en werkte als vrijwilliger bij Mediaraven en Tumult.
Tot slot: Greg Klarfeld, graphic designer, zat tot voor kort achter de schermen bij de krant Metro als grafisch ontwerper. Hij werkt als designer van magazines en als AD op creatieve concepten.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]