The Fat Lady en Takeda in finale Pearl Awards

The Fat Lady staat op de shortlist van de Pearl Awards met de contentaanpak voor Takeda. Het contentplatform is genomineerd in de categorie Healthcare & Pharmaceutical. The Pearl Awards worden georganiseerd door The Content Council en is de oudste en meest prestigieuze contentmarketingawardsshow in de VS. Sinds 2004 bekroont men de meest uitmuntende en innovatieve contentmarketingcases. Dit jaar stuurden 83 bedrijven uit 19 verschillende landen hun allerbeste werk in. Het goud, zilver en brons worden uitgereikt in New York, op donderdag 7 december 2017.
En de deelname van The Fat Lady aan de Nederlandse Grand Prix Content Marketing leverde intussen drie nominaties op. Het content platform voor Takeda werd genomineerd in twee categorieën, namelijk ‘B-to-C’ én ‘Beste distributie’. Het coverbeleid van UZegt, een personeelsmagazine in opdracht van het Universitair Ziekenhuis Brussel werd genomineerd in de categorie ‘Beste cover’. De Grand Prix Content Marketing bekroont de beste contentmarketing-cases van het afgelopen jaar in de Benelux. Op 16 november worden de awards en bekroningen uitgereikt tijdens de uitreikingsavond in Utrecht.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]