The Fat Lady gaat drinkend het eindejaar in

Er blaast een nieuwe wind door Filliers Distillery en daar hoort een nieuw bureau bij. Na een pitch werd gekozen voor The Fat Lady, “omdat zij het beste de vernieuwing en lange termijnvisie van het merk konden neerzetten,” aldus marketingmanager Jonas Naessens. The Fat Lady werd al onmiddellijk aan het werk gezet om de fruitjenevers van Filliers een nieuwe positionering te geven.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]