De Christelijke vakbond ACV-CSC breidt als eerste vakbond in België zijn diensten uit naar freelancers onder de naam United Freelancers. Zo willen ze iedereen op de werkvloer vertegenwoordigen, ook wie (al dan niet gedwongen) in een zelfstandig statuut aan de slag is.
The Fat Lady verzorgde voor hen de branding (naam, logo en huisstijl), lancering, website, content, social media en communicatie voor het nieuwe contentplatform. Op www.unitedfreelancers.be vinden freelancers artikels terug over starten en werken als freelancer, inspraak, welzijn, sociale zekerheid en wat te doen bij contractbeëindiging. Op Facebook en LinkedIn liep een lanceringscampagne waarbij United Freelancers supportert voor alle freelancers. Joep Vanderbeke, vakbondsverantwoordelijke ACV Puls Kortrijk-Roeselare-Ieper, vertelt: “The Fat Lady was van bij het begin zeer betrokken en had oog voor de sociale gevoeligheid waar een vakbond voor staat. Ons dossier werd zeer goed opgevolgd en het creatieve team bedacht originele ideeën voor de content. De branding en video’s waren krachtig en duidelijk.”
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]