De Christelijke vakbond ACV-CSC breidt als eerste vakbond in België zijn diensten uit naar freelancers onder de naam United Freelancers. Zo willen ze iedereen op de werkvloer vertegenwoordigen, ook wie (al dan niet gedwongen) in een zelfstandig statuut aan de slag is.
The Fat Lady verzorgde voor hen de branding (naam, logo en huisstijl), lancering, website, content, social media en communicatie voor het nieuwe contentplatform. Op www.unitedfreelancers.be vinden freelancers artikels terug over starten en werken als freelancer, inspraak, welzijn, sociale zekerheid en wat te doen bij contractbeëindiging. Op Facebook en LinkedIn liep een lanceringscampagne waarbij United Freelancers supportert voor alle freelancers. Joep Vanderbeke, vakbondsverantwoordelijke ACV Puls Kortrijk-Roeselare-Ieper, vertelt: “The Fat Lady was van bij het begin zeer betrokken en had oog voor de sociale gevoeligheid waar een vakbond voor staat. Ons dossier werd zeer goed opgevolgd en het creatieve team bedacht originele ideeën voor de content. De branding en video’s waren krachtig en duidelijk.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]