The Fat Lady maakt content voor Worldline

Worldline, wereldspeler in betaaloplossingen, engageerde The Fat Lady om zijn contentmarketingprogramma ‘MyPay’ voor de Belgische markt te vernieuwen en uit te rollen. Het klantenmagazine ‘MyPay' kreeg een complete makeover. Een nieuwe blog is opgestart, er komen nog een aantal nieuwe videoformats en een extra eenmalig magazine over de voordelen van elektronisch betalen. Worldline streeft naar een bloeiende retailsector waarin kleinere retailers en horecazaken hun plaats hebben en klanten zo makkelijk mogelijk elektronisch kunnen betalen.
Het magazine ‘My Pay’ geeft uitgebreid tips aan kleine retailers en horeca in België, zodat ze hun plaats kunnen opeisen in een sterk veranderende sector. De tips komen niet alleen van experten, maar ook van retailers zelf. Door verhalen uit te wisselen, kunnen ze ervoor zorgen dat zelfstandige zaken een toekomst hebben.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]