Worldline, wereldspeler in betaaloplossingen, engageerde The Fat Lady om zijn contentmarketingprogramma ‘MyPay’ voor de Belgische markt te vernieuwen en uit te rollen. Het klantenmagazine ‘MyPay' kreeg een complete makeover. Een nieuwe blog is opgestart, er komen nog een aantal nieuwe videoformats en een extra eenmalig magazine over de voordelen van elektronisch betalen. Worldline streeft naar een bloeiende retailsector waarin kleinere retailers en horecazaken hun plaats hebben en klanten zo makkelijk mogelijk elektronisch kunnen betalen.
Het magazine ‘My Pay’ geeft uitgebreid tips aan kleine retailers en horeca in België, zodat ze hun plaats kunnen opeisen in een sterk veranderende sector. De tips komen niet alleen van experten, maar ook van retailers zelf. Door verhalen uit te wisselen, kunnen ze ervoor zorgen dat zelfstandige zaken een toekomst hebben.
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]