The Fat Lady stelt duidelijke KPI’s voor Recticel Insulation

Budgets / News

Recticel Insulation, marktleider in thermische en akoestische isolatie, kiest voor de grondige strategische aanpak van The Fat Lady. Het is de start van een duurzame samenwerking. Peggy Matthys, head of regional marketing Recticel Insulation: “Contentmarketing wordt door heel wat communicatiebureaus toegepast als een creatieve campagne: een ‘one shot’ zonder duidelijke KPI’s. Bij The Fat Lady gaat contentmarketing veel verder. De aanpak wordt vanuit marktinzichten gedefinieerd waardoor de voorgestelde blogs, video’s en andere formats meteen perfect aansluiten bij de noden van onze doelgroepen. Praktische content die onze Recticel-experts in de spotlight plaatsen, want dat is net wat onze service sterk maakt. Interessante cases, aannemers aan het woord, een werfie… onze social media kanalen blijven op die manier heel dynamisch en genereren verkeer naar onze site.”

Strategy first

Na het uitwerken van een strategie, zowel nationaal als internationaal, zal The Fat Lady alle hero, hub en hygiene content creëren. In 2021 ligt de focus op het optimaliseren van de content hub ‘Recticel Experts’ en het creëren van content voor de socialmediakanalen. Vanaf 2022 wordt ook ingezet op hero-content. Ter opfrissing: Recticel Insulation levert hoogwaardige isolatieoplossingen voor zowel residentiële als niet-residentiële gebouwen. Het maakt deel uit van de beursgenoteerde Recticel Groep, een Europese speler op het vlak van polyurethaanoplossingen.