The Fat Lady verheerlijkt frikandel special

De flosj trekken op de draaimolen en een extra ritje krijgen, driekoningen zingen op 6 januari of een frikandel special eten in de frituur, het zijn allemaal gebruiken die ingebed zitten in onze cultuur. The Fat Lady maakte voor het Platform voor Immaterieel Cultureel Erfgoed een campagne om al die onzichtbare gebruiken zichtbaar te maken en ons te wijzen op het belang van ze te koesteren en in stand te houden.
Via een online campagne werden 3 filmpjes gemaakt waarin een duivenmelker, een houtbewerker en een danser hun kunnen demonstreren, muzikaal begeleid door Marino Punk. Via alle culturele centra werden affiches verspreid om onze kermis-, muziek en frietkotcultuur in de verf te zetten.
Met de hashtag #ikschrijfgeschiedenis legden al een 300-tal mensen hun bijdrage aan het in stand houden van immaterieel cultureel erfgoed vast op het content platform www.ikschrijfgeschiedenis.be. Ook een schare bekende mensen, zoals Koen Crucke, Kapitein Winokio, Guido Belcanto en Michel Follet zetten al hun schouders onder de campagne.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]