‘Congratulations, you’re a winner!’ Berichtjes zoals deze krijgen ze bij The Fat Lady graag in de mailbox. Zeker als ze afkomstig zijn van het Content Marketing Institute (CMI) in Cleveland (VS). Zoals ieder jaar bekronen de Content Marketing Awards de beste contentmarketingprojecten, -bureaus en -marketeers. Dit jaar beoordeelde een panel van all-star juryleden bijna 1000 cases van contentmarketingbureaus over de hele wereld. The Fat Lady is dan ook bijzonder trots dat de award voor Best Topic-Specific Blog werd toegekend aan het contentplatform Wij hebben Crohn-colitis dat men in opdracht van Takeda creëren.
In drie andere categorieën werd het bureau genomineerd als finalist: UGent’ers (Best Content Marketing Program in Education), Wij hebben Crohn-colitis (Best Multi-Author Blog) en UGent’ers - Inside Joanne’s mind (Best Cover Design).
De Content Marketing Awards van CMI is het grootste en langstlopende internationale content marketing awards-programma ter wereld voor contentcreatie, -distributie en -innovatie.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]