‘Congratulations, you’re a winner!’ Berichtjes zoals deze krijgen ze bij The Fat Lady graag in de mailbox. Zeker als ze afkomstig zijn van het Content Marketing Institute (CMI) in Cleveland (VS). Zoals ieder jaar bekronen de Content Marketing Awards de beste contentmarketingprojecten, -bureaus en -marketeers. Dit jaar beoordeelde een panel van all-star juryleden bijna 1000 cases van contentmarketingbureaus over de hele wereld. The Fat Lady is dan ook bijzonder trots dat de award voor Best Topic-Specific Blog werd toegekend aan het contentplatform Wij hebben Crohn-colitis dat men in opdracht van Takeda creëren.
In drie andere categorieën werd het bureau genomineerd als finalist: UGent’ers (Best Content Marketing Program in Education), Wij hebben Crohn-colitis (Best Multi-Author Blog) en UGent’ers - Inside Joanne’s mind (Best Cover Design).
De Content Marketing Awards van CMI is het grootste en langstlopende internationale content marketing awards-programma ter wereld voor contentcreatie, -distributie en -innovatie.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]