The Future of Shopping Managementboek van het Jaar


Traditionele retail is dood, zeggen de auteurs in dit boek. Economische, demografische en vooral technologische ontwikkelingen hebben haar overbodig gemaakt. De statische winkel heeft plaats gemaakt voor een verscheidenheid aan vormen. Door de digitalisering is de wereld vandaag één grote marktplaats geworden. In die revolutie is een nieuwe consument opgestaan, die tegelijkertijd ook producent en retailer is. Vandaag bepaalt de shopper hoe het merk er zal uitzien en hoe het aangeboden zal worden. In een wereld van verandering moet alles heruitgevonden worden...
Jorg Snoeck is ondernemer en oprichter van Retail Detail. Hij is bezieler van The loop, dat een simulatie wil zijn van het nieuwe winkelen. Jaarlijks wordt dit experience center door duizenden geïnteresseerden uit binnen- en buitenland bezocht. Pauline Neerman is hoofdredacteur van Retail Detail.
Jorg Snoeck is ondernemer en oprichter van Retail Detail. Hij is bezieler van The loop, dat een simulatie wil zijn van het nieuwe winkelen. Jaarlijks wordt dit experience center door duizenden geïnteresseerden uit binnen- en buitenland bezocht. Pauline Neerman is hoofdredacteur van Retail Detail.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]