The Gunn Report for Media 2015 staat online op http://www.gunnreport.com. Het toonaangevende rapport evalueert naar jaarlijkse gewoonte wereldwijd de prestaties inzake mediacreativiteit, innovatie en doeltreffendheid. Daarvoor baseert het zich op 's werelds belangrijkste wedstrijden voor mediacreativiteit - niet alleen op globaal maar ook op regionaal en zelfs op nationaal niveau. The Gunn Report for Media 2015 geeft zo de toestand weer voor 42 markten. Belangrijkste conclusies voor 2015: OMD is het Agency Network of the Year, Coca-Cola is de Advertiser of the Year en de Verenigde Staten zijn niet verwonderlijk Most Awarded Country.
We nemen hier de belangrijkste rangschikkingen van The Gunn Report for Media 2015 over:
- Always, '#LikeAGirl', Starcom MediaVest Group, Chicago
- Johnnie Walker, 'Keep The Flame Alive', Starcom MediaVest Group, Beiroet
- Newcastle Brown Ale, 'Band Of Brands', Starcom MediaVest Group, New York
- No Somos Delito (We Are Not Crime), 'Holograms For Freedom', DDB Spanje, Madrid
- OPSM, 'Penny The Pirate', OMD Australië, Sydney
- Oreo, 'The Oreo Eclipse', PHD, Londen
- Vodafone, Red Light Application 'Between Us', Mindshare Turkije, Istanboel
- ZDK Exit Deutschland, 'Nazis Against Nazis - Germany's Most Involuntary Charity Walk', GGH Lowe / Grabarz & Partner, Hamburg

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]