Voortaan presenteert PUB voelde week een 'Making-of van de Week'. En je moet érgens beginnen, natuurlijk. In een eendenvijver, of in de backoffice van een concurrent van Keytrade Bank. Medewerkers van Federate slaagden er blijkbaar in om door te dringen tot die geheime backoffice en ze gebruikten footage om er een spot voor Keytrade Bank mee te maken. Enfin, of zoiets. Hoe het er écht aan toe is gegaan voor deze vermakelijke spot, wilden we weten. We beginnen met het spotje, waarover we al eerder hebben bericht op pub.be.
In de video hieronder legt Steven De Backer, head of communication and activation bij Keytrade Bank, aan op welke manier zijn bank zich wil onderscheiden van de concurrentie. Denis Dubrulle, creatief directeur bij Federate, licht vervolgens de humoristische dimensie toe, want wie weet hoe rentetarieven eigenlijk worden bepaald? De regie was in handen van Raf Reyntjens en de productie in die van Adult.
Credits:
Advertised brand: Keytrade Bank
Client Contact : Steven De Backer, Zoé Muermans
Advertising Agency: Federate
Agency website: www.federate.eu
Creative Director: Denis Dubrulle, Thomas Danthine
Creation : Denis Dubrulle, Thomas Danthine, Julien Riviezzo
Graphic Design : Aurélie Prestigiacomo
Project Management : Yana Huygens
Banner : Cédric Fripiat (Sharpness)
Produced by: Adult
Director: Raf Reyntjens
Executive Producer: Tatiana Pierre
Producer: Brechje Depourcq
Post Producer: Eveline Welschen
Online: Nozon
Music & Sound: Raygun