Simone a Soif, de jonge en hippe Belgische producent van ambachtelijke biologische dranken, vertrouwt zijn communicatie toe aan het Waterloose bureau The Manifest. Na een grondige strategische denkoefening volgt een uitgebreide aanwezigheid op sociale netwerken en daarna op het terrein, meer bepaald in de horeca en op evenementen. Ook het design van de bruisende Simone a Soif in blik, die deze zomer gelanceerd wordt, is van de hand van The Manifest. Meer producten volgen, binnenkort en ook op lange termijn.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]