Na een openbare aanbesteding ontwikkelde The Manifest een grote sensibiliseringscampagne voor meer netheid rond de glas- en kledingbollen in het Brusselse Gewest. Initiatiefnemers zijn Fost Plus, Net Brussel en Ressources (sectorvertegenwoordiger van de kledingbollen). Om burgers tot actie aan te zetten, lanceert The Manifest de campagne “Geen brol rond mijn bol”. Daarbij wordt een compleet arsenaal van tools uitgerold: digitale affichering (Clear Channel), TV, radio, geschreven pers, een speciale website en een uitgebreide online en social media campagne.
De campagne wordt ondersteund door lokale acties en door aangepast stadsmeubilair: in de 13 deelnemende gemeenten krijgen de “bollen” namelijk hun eigen naam!
Credits
Klanten
Fost Plus – Net Brussel – Ressources
Bureau : The Manifest
Strategie et creative direction : Eric Vanden Broeck
Project Leader : Laurence Lising
Copy NL : Frederik Dewispelaere
Creatie : Laurence Lising, Guillaume Saintmard, Dylan Heusdain, Khalid El Amraoui
Illustraties : Guillaume Saintmard
Webdesign : Maïa Rodrigues
Media : Robert&Marien
Stadsmeubilair : Creagency
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]