The Manifest en Brussels Gewest willen geen brol rond hun bol

Crea / News

Na een openbare aanbesteding ontwikkelde The Manifest een grote sensibiliseringscampagne voor meer netheid rond de glas- en kledingbollen in het Brusselse Gewest. Initiatiefnemers zijn Fost Plus, Net Brussel en Ressources (sectorvertegenwoordiger van de kledingbollen). Om burgers tot actie aan te zetten, lanceert The Manifest de campagne “Geen brol rond mijn bol”. Daarbij wordt een compleet arsenaal van tools uitgerold: digitale affichering (Clear Channel), TV, radio, geschreven pers, een speciale website en een uitgebreide online en social media campagne.

De campagne wordt ondersteund door lokale acties en door aangepast stadsmeubilair: in de 13 deelnemende gemeenten krijgen de “bollen” namelijk hun eigen naam!

Credits

Klanten

Fost Plus – Net Brussel – Ressources

Bureau : The Manifest

Strategie et creative direction : Eric Vanden Broeck

Project Leader : Laurence Lising

Copy NL : Frederik Dewispelaere

Creatie : Laurence Lising, Guillaume Saintmard, Dylan Heusdain, Khalid El Amraoui

Illustraties : Guillaume Saintmard

Webdesign : Maïa Rodrigues

Media : Robert&Marien

Stadsmeubilair : Creagency