The Manifest gaat speelse toer op met kerstbier St-Feuillien

Sneller in kerstsfeer geraken is naar het schijnt goed voor het moreel in coronatijden. En kijk: kerstbier is een echte Belgische traditie en voor brouwerij St-Feuillien een mooie gelegenheid om zijn jarenlange en unieke vakmanschap extra in de kijker te zetten. Zijn uitgesproken smaak, intense amberkleur en aangename drinkbeleving zijn onlosmakelijk verbonden met de traditionele kerstsfeer, zoals de kerstboom, een gezellig haardvuur en kerstversiering. Maar dit jaar speelt The Manifest voor het Kerstbier van St-Feuillien, de Cuvée de Noël, een andere populaire kersttraditie uit : de fameuze « familiekersttrui ». Zo zal u op de sociale media van St-Feuillien (Facebook en Instagram) een filter vinden die u in enkele seconden uitdost met een schitterende en kleurrijke Kersttrui. Al wie meedoet en zijn foto met Kersttrui post op de sociale media, maakt kans om een heuse jeroboam (3 liter) van het goddelijke brouwsel te winnen.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]