The Manifest gaat speelse toer op met kerstbier St-Feuillien
Sneller in kerstsfeer geraken is naar het schijnt goed voor het moreel in coronatijden. En kijk: kerstbier is een echte Belgische traditie en voor brouwerij St-Feuillien een mooie gelegenheid om zijn jarenlange en unieke vakmanschap extra in de kijker te zetten. Zijn uitgesproken smaak, intense amberkleur en aangename drinkbeleving zijn onlosmakelijk verbonden met de traditionele kerstsfeer, zoals de kerstboom, een gezellig haardvuur en kerstversiering. Maar dit jaar speelt The Manifest voor het Kerstbier van St-Feuillien, de Cuvée de Noël, een andere populaire kersttraditie uit : de fameuze « familiekersttrui ». Zo zal u op de sociale media van St-Feuillien (Facebook en Instagram) een filter vinden die u in enkele seconden uitdost met een schitterende en kleurrijke Kersttrui. Al wie meedoet en zijn foto met Kersttrui post op de sociale media, maakt kans om een heuse jeroboam (3 liter) van het goddelijke brouwsel te winnen.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]