The Manifest lanceert DAB+

Om de radioluisteraars uit Brussels en Wallonië te informeren over de komst van de nieuwste evolutie die DAB+ heet, bedacht The Manifest een nieuwe campagne, gerealiseerd door OUAT Prod. En die brengt een tiental Franstalige radiopresentators samen.
De televisie- en radiospots zullen worden uitgezonden via de kanalen van RMB en IP. De campagne krijgt ook een digitaal luik.
Credits:
Client: MaRadio.be
Stratégie & Création: The Manifest
Stratégie: Eric Vanden Broeck
Réseaux sociaux: Laurence Lising
Account: Alexia van der Straten
Production: OUAT

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





