Om de radioluisteraars uit Brussels en Wallonië te informeren over de komst van de nieuwste evolutie die DAB+ heet, bedacht The Manifest een nieuwe campagne, gerealiseerd door OUAT Prod. En die brengt een tiental Franstalige radiopresentators samen.
De televisie- en radiospots zullen worden uitgezonden via de kanalen van RMB en IP. De campagne krijgt ook een digitaal luik.
Credits:
Client: MaRadio.be
Stratégie & Création: The Manifest
Stratégie: Eric Vanden Broeck
Réseaux sociaux: Laurence Lising
Account: Alexia van der Straten
Production: OUAT
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]