The Manifest lanceert Open Boerderijendagen voor APAQ-W

Na een openbare uitbesteding vertrouwde het APAQ-W de campagne rond de Open Boerderijendagen en Ma Quinzaine Locale toe aan The Manifest. Een veertigtal deelnemende boerderijen en meer dan 200 lokale zaken laten het publiek (opnieuw) kennismaken met lokale producten, de korte keten en het voedseltraject van boerderij naar bord. De campagne wordt uitgerold in televisie, radio, SoMe, affichage, bannering en POS-materiaal (informatiebrochures, T-shirts, signalisatie...).
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]