The Manifest lanceert Open Boerderijendagen voor APAQ-W

Na een openbare uitbesteding vertrouwde het APAQ-W de campagne rond de Open Boerderijendagen en Ma Quinzaine Locale toe aan The Manifest. Een veertigtal deelnemende boerderijen en meer dan 200 lokale zaken laten het publiek (opnieuw) kennismaken met lokale producten, de korte keten en het voedseltraject van boerderij naar bord. De campagne wordt uitgerold in televisie, radio, SoMe, affichage, bannering en POS-materiaal (informatiebrochures, T-shirts, signalisatie...).
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]