Na een openbare uitbesteding vertrouwde het APAQ-W de campagne rond de Open Boerderijendagen en Ma Quinzaine Locale toe aan The Manifest. Een veertigtal deelnemende boerderijen en meer dan 200 lokale zaken laten het publiek (opnieuw) kennismaken met lokale producten, de korte keten en het voedseltraject van boerderij naar bord. De campagne wordt uitgerold in televisie, radio, SoMe, affichage, bannering en POS-materiaal (informatiebrochures, T-shirts, signalisatie...).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]