Na acht succesvolle jaren heeft Oxfam Trailwalker eindelijk een kleine broer: Oxfam Peacewalker. 42 kilometer, af te leggen in gezins-, vrienden- of bedrijfsomgeving. Vanaf vier personen, en uiteraard is het de bedoeling dat geld vloeit naar Oxfam.
The Manifest werkte de campagne voor het evenement uit. 100 of 42 kilometer is een behoorlijke klus en dat inspireerde het bureau om een afgeleefde loopschoen centraal te zetten... Die schoen komt terug in printadvertenties, banners en cinemaspotjes.
Credits
Client : Oxfam Solidarité-Solidariteit
Crea : Olivier Vozzella, Laurence Lising
Image : Mehdi Djebali
Account : Benoît Carlens
Photography : The Pickles
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]