The Manifest loopt voor Oxfam

Na acht succesvolle jaren heeft Oxfam Trailwalker eindelijk een kleine broer: Oxfam Peacewalker. 42 kilometer, af te leggen in gezins-, vrienden- of bedrijfsomgeving. Vanaf vier personen, en uiteraard is het de bedoeling dat geld vloeit naar Oxfam.
The Manifest werkte de campagne voor het evenement uit. 100 of 42 kilometer is een behoorlijke klus en dat inspireerde het bureau om een afgeleefde loopschoen centraal te zetten... Die schoen komt terug in printadvertenties, banners en cinemaspotjes.
Credits
Client : Oxfam Solidarité-Solidariteit
Crea : Olivier Vozzella, Laurence Lising
Image : Mehdi Djebali
Account : Benoît Carlens
Photography : The Pickles
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]