Na acht succesvolle jaren heeft Oxfam Trailwalker eindelijk een kleine broer: Oxfam Peacewalker. 42 kilometer, af te leggen in gezins-, vrienden- of bedrijfsomgeving. Vanaf vier personen, en uiteraard is het de bedoeling dat geld vloeit naar Oxfam.
The Manifest werkte de campagne voor het evenement uit. 100 of 42 kilometer is een behoorlijke klus en dat inspireerde het bureau om een afgeleefde loopschoen centraal te zetten... Die schoen komt terug in printadvertenties, banners en cinemaspotjes.
Credits
Client : Oxfam Solidarité-Solidariteit
Crea : Olivier Vozzella, Laurence Lising
Image : Mehdi Djebali
Account : Benoît Carlens
Photography : The Pickles
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]