The Manifest loopt voor Oxfam
Na acht succesvolle jaren heeft Oxfam Trailwalker eindelijk een kleine broer: Oxfam Peacewalker. 42 kilometer, af te leggen in gezins-, vrienden- of bedrijfsomgeving. Vanaf vier personen, en uiteraard is het de bedoeling dat geld vloeit naar Oxfam.
The Manifest werkte de campagne voor het evenement uit. 100 of 42 kilometer is een behoorlijke klus en dat inspireerde het bureau om een afgeleefde loopschoen centraal te zetten... Die schoen komt terug in printadvertenties, banners en cinemaspotjes.
Credits
Client : Oxfam Solidarité-Solidariteit
Crea : Olivier Vozzella, Laurence Lising
Image : Mehdi Djebali
Account : Benoît Carlens
Photography : The Pickles
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]