The Manifest ging met regisseur Vincent de Bus in zee om een spot voor Materne te draaien. Die richt zich tot kinderen én hun ouders. De spot ging op 7 september op de kabel.
De meeste ouders weten uit ervaring hoe moeilijk het kan zijn om kinderen te laten ontbijten zonder morsen. Materne speelt daar nu op in met een smeerbare fruitmix zonder brokjes. Daarmee wil het van de kinderen - maar ook de ouders - rasechte ambassadeurs voor zijn merk maken.
Credits
Klant : Materne – Luc Jomouton, Grégory Depasse
Agentschap : The Manifest
Account : Benoît Carlens
Creatie : Olivier Vozzella – Cédric Tielemans – Laurence Lising
Productie : Image&Blues
Regie : Vincent de Brus
Geluid : Switch Production
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]