The Manifest lust Materne

The Manifest ging met regisseur Vincent de Bus in zee om een spot voor Materne te draaien. Die richt zich tot kinderen én hun ouders. De spot ging op 7 september op de kabel.
De meeste ouders weten uit ervaring hoe moeilijk het kan zijn om kinderen te laten ontbijten zonder morsen. Materne speelt daar nu op in met een smeerbare fruitmix zonder brokjes. Daarmee wil het van de kinderen - maar ook de ouders - rasechte ambassadeurs voor zijn merk maken.
Credits
Klant : Materne – Luc Jomouton, Grégory Depasse
Agentschap : The Manifest
Account : Benoît Carlens
Creatie : Olivier Vozzella – Cédric Tielemans – Laurence Lising
Productie : Image&Blues
Regie : Vincent de Brus
Geluid : Switch Production
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]