The Manifest maakt Wallonië en Brussel stukje properder

Voor Be WaPPP lanceert The Manifest een zesmaandelijkse nieuwsbrief voor Cleanliness Ambassadors. Kenmerkend voor de actie van de Be WaPPP-cel voor een Proper Wallonië is de ongelooflijke burgerbetrokkenheid waarop het kan vertrouwen. Naast de 110.000 deelnemers aan de voorjaarsreiniging kan het ook rekenen op de inzet van meer dan 10.000 Cleanliness Ambassadeurs. Het is voor hen dat Be WaPPP en bureau The Manifest het tweejaarlijkse tijdschrift A! heeft gecreëerd waarvan nummer 1 nu is verschenen: 36 pagina's met informatie over onderwerpen zo verschillend als "nieuwe technologieën voor openbare netheid" of een zeer compleet verslag over de ongelooflijke schade van vervuiling veroorzaakt door een gewone sigarettenpeuk. Een e-versie is beschikbaar op www.walloniepluspropre.be.
The Manifest organiseerde bovendien een event, met name een mapping op de Kunstberg in Brussel. Ditmaal voor een andere klant, maar o zo gelijkend: Propreté.Brussels/Net.Brussels...
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]