The Manifest maakt Wallonië en Brussel stukje properder

Crea / News

AMagazineVoor Be WaPPP lanceert The Manifest een zesmaandelijkse nieuwsbrief voor Cleanliness Ambassadors. Kenmerkend voor de actie van de Be WaPPP-cel voor een Proper Wallonië is de ongelooflijke burgerbetrokkenheid waarop het kan vertrouwen. Naast de 110.000 deelnemers aan de voorjaarsreiniging kan het ook rekenen op de inzet van meer dan 10.000 Cleanliness Ambassadeurs. Het is voor hen dat Be WaPPP en bureau The Manifest het tweejaarlijkse tijdschrift A! heeft gecreëerd waarvan nummer 1 nu is verschenen: 36 pagina's met informatie over onderwerpen zo verschillend als "nieuwe technologieën voor openbare netheid" of een zeer compleet verslag over de ongelooflijke schade van vervuiling veroorzaakt door een gewone sigarettenpeuk. Een e-versie is beschikbaar op www.walloniepluspropre.be.

Credits:
Client : Wallonie Plus Propre : Valérie Cartiaux, Alison Lecocq
Copywriter FR : Cédric Tielemans
Creative Director : Olivier Vozzella
Project Manager : Laurence Lising
Strategic Director : Eric Vanden Broeck
Studio : Philippe Dewattines, Guillaume Saintmard, Mehdi Djebali

Manifest Wallonie 4
The Manifest organiseerde bovendien een event, met name een mapping op de Kunstberg in Brussel. Ditmaal voor een andere klant, maar o zo gelijkend: Propreté.Brussels/Net.Brussels...

Credits Mapping
Client : Bruxelles Propreté, Fost Plus
Copywriter FR : Cedric Tielemans
Creative Director : Olivier Vozzella
Project Manager : Laurence Lising
Strategic Director : Eric Vanden Broeck
Motion Design : Guillaume Saintmard
Mapping : B71