The Manifest smeert graag kaas


Boursin voerde onlangs in een televisiecampagne een groepje fijnproevers op die gepassioneerd zijn door het unieke plezier dat de roomkaas oproept. Het was een logische stap dat het merk zijn fans nu aanspoort om zich in te laten wijden in de smaakvolle wereld van Boursin en te strijden om de titel van ‘Ingewijde van Boursin’. The Manifest werd gekozen om dit deel van het activatieluik op zich te nemen en zo de doelgroep – de liefhebber van al wat lekker is - op een originele manier te bereiken. Sinds eind maart kunnen foodies terecht op boursin-experience.be, waar ze uitgedaagd worden om zich te laten inwijden door één van de drie bekende experts: Christian Celej, gepassioneerde bakker en patissier, Pieter Stockmans, gerenommeerde porseleinmeester en leverancier van het servies van talloze sterrenrestaurants, en Gérard Watelet, culinair expert en meester in l’art de vivre. Eind mei zal een prestigieus diner alle winnaars en hun expert-coaches samenbrengen voor een spetterende apotheose.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



