The Manifest smeert graag kaas

Boursin voerde onlangs in een televisiecampagne een groepje fijnproevers op die gepassioneerd zijn door het unieke plezier dat de roomkaas oproept. Het was een logische stap dat het merk zijn fans nu aanspoort om zich in te laten wijden in de smaakvolle wereld van Boursin en te strijden om de titel van ‘Ingewijde van Boursin’. The Manifest werd gekozen om dit deel van het activatieluik op zich te nemen en zo de doelgroep – de liefhebber van al wat lekker is - op een originele manier te bereiken. Sinds eind maart kunnen foodies terecht op boursin-experience.be, waar ze uitgedaagd worden om zich te laten inwijden door één van de drie bekende experts: Christian Celej, gepassioneerde bakker en patissier, Pieter Stockmans, gerenommeerde porseleinmeester en leverancier van het servies van talloze sterrenrestaurants, en Gérard Watelet, culinair expert en meester in l’art de vivre. Eind mei zal een prestigieus diner alle winnaars en hun expert-coaches samenbrengen voor een spetterende apotheose.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]