The Marcom Engine (Serviceplan, Berylls & Monks)lanceert de tweede golf van de BMW Charging Campaign, die de nieuwste innovaties in het elektrische gamma benadrukt. Deze campagne, die op 15 oktober van start ging, focust op de introductie van de gloednieuwe BMW Neue Klasse en bidirectioneel opladen.
De campagne legt de nadruk op de mens en zijn toekomstvisie op autorijden. Hoe willen we ons in de toekomst verplaatsen met de volgende generatie voertuigen? Dat creëert een kader waarin innovatieve technologieën de rijervaring verrijken. BMW zet zich in voor duurzaamheid en onderzoekt hoe de BMW Neue Klasse tegemoetkomt aan toekomstige behoeften, dankzij zijn moderne design en efficiënte, volledig elektrische aandrijfsystemen.
De BMW Charging Campaign wordt uitgerold via verschillende kanalen, waaronder sociale media, website en dealermateriaal.
BMW Belux nodigt klanten uit om de voordelen van elektrische mobiliteit te ontdekken en kennis te maken met de innovatieve bidirectionele laadoplossingen.
Credits:
· Agency: The Marcom Engine (Serviceplan, .Monks & Berylls)
· Brand: BMW
· Client: BMW Group Belux
· Contact: Laetitia Thonar, Sarah Heivers, Pascale Goudvis, Georges Pagalis, Kirsten Major
· Campaign Title: BMW Charging Campaign
· Account team: Aymeric Wielemans, Nathalie Vergught
· Content lead: Arnaud Muller
· Producers: Aurora Casiraghi
· Digital Agency: Plan.Net (Serviceplan Group)
· Digital Project Management & Webmastering: Renata Souza Faro, Sami El Nakadi
· CRM Project Manager: Maria Triantafyllos
· Digital Media Agency: Mediaplus (Serviceplan Group)
· Connections Planner: Femke van Rijt, Robin Gérondal
· Social Media Expert: Femke van Rijt