The Marcom Engine en BMW stellen de nieuwe BMW 7 Reeks voor

Crea / News

The Marcom Engine (Serviceplan, Media.Monks en Berylls) heeft een nieuwe campagne gelanceerd voor BMW Belux. Doel van deze campagne is de nieuwe BMW 7 Reeks te introduceren bij het publiek en de beschikbaarheid eind november bij de verdelers aan te kondigen.

De nieuwe BMW 7 Reeks heeft tal van nieuwe features aan boord, waaronder een nieuw design, een 31,3" Theatre Screen en nog meer luxueuze details. Dit nieuwe model staat symbool voor forwardism binnen BMW Belux.

De campagne loopt momenteel en bevat assets als targeted TVC, OOH, magazine, digital, social, CRM, web en dealer POS.

Credits

Client: BMW Belux

Contacts: Pascale Goudvis, Joke Caluwaerts, Kirsten Major, Anne-Katrien van Pottelberge, Georges Pagalis

Agency: The Marcom Engine (Serviceplan Group, Media.Monks, Berylls)

Accounts Team: Stefaan Tiepermann, Sarah Souffriau, Nathalie Vergught

Creative Director: Mirella Aponte

Design: Lars Stieva

Print Production/DTP: Freddy Groote

Digital Production: Marta Nedoviz / Liga Pokratniece / Roz Brierley

Digital Agency: Plan.Net (Serviceplan Group)

Project Manager: Aymeric Wielemans

Web Content Manager: Sami El Nakadi 

Digital Media Agency: Mediaplus (Serviceplan Group)

Connections Planner: Manon De Munck, Robin Gérondal

Programmatic & Data Agency: Mediascale (Serviceplan Group)

CRM Project Manager: Laurent Samain

Offline media Agency: Initiative