The Marcom Engine (Serviceplan, Media.Monks en Berylls) heeft een nieuwe campagne gelanceerd voor BMW Belux. Doel van deze campagne is de nieuwe BMW 7 Reeks te introduceren bij het publiek en de beschikbaarheid eind november bij de verdelers aan te kondigen.
De nieuwe BMW 7 Reeks heeft tal van nieuwe features aan boord, waaronder een nieuw design, een 31,3" Theatre Screen en nog meer luxueuze details. Dit nieuwe model staat symbool voor forwardism binnen BMW Belux.
De campagne loopt momenteel en bevat assets als targeted TVC, OOH, magazine, digital, social, CRM, web en dealer POS.
Credits
Client: BMW Belux
Contacts: Pascale Goudvis, Joke Caluwaerts, Kirsten Major, Anne-Katrien van Pottelberge, Georges Pagalis
Agency: The Marcom Engine (Serviceplan Group, Media.Monks, Berylls)
Accounts Team: Stefaan Tiepermann, Sarah Souffriau, Nathalie Vergught
Creative Director: Mirella Aponte
Design: Lars Stieva
Print Production/DTP: Freddy Groote
Digital Production: Marta Nedoviz / Liga Pokratniece / Roz Brierley
Digital Agency: Plan.Net (Serviceplan Group)
Project Manager: Aymeric Wielemans
Web Content Manager: Sami El Nakadi
Digital Media Agency: Mediaplus (Serviceplan Group)
Connections Planner: Manon De Munck, Robin Gérondal
Programmatic & Data Agency: Mediascale (Serviceplan Group)
CRM Project Manager: Laurent Samain
Offline media Agency: Initiative
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]