The Marcom Engine en MINI gaan de extra mile voor Salondeals

Crea / News

MINI gaat de extra mile en laat liefhebbers tot eind februari genieten van exclusieve saloncondities. De campagne, verwoord als "NEW MINI. HAPPY YOU.", wordt georkestreerd door Serviceplan, Media.Monks en Berylls (The Marcom Engine alliance), in samenwerking met offline mediapartner Dentsu. De veelzijdige campagne omvat sociale netwerken, digitale media, printpublicaties, een uitgebreid 2M2-netwerk en introduceert innovatieve (D)OOH XXL-formats, waaronder de opvallende reuzenlift in het hartje van het Centraal Station van Antwerpen. 

Een van de hoogtepunten van deze campagne was de MINI BIG LOVE Boat die in Antwerpen en Brussel kwam aanmeren, een evenement waarmee de bureaus fans samenbrachten om hun gemeenschappelijke passie voor MINI te delen en om hen de BIG LOVE van het iconische merk te laten ervaren.

In februari breidt het gamma uit in de MINI Showrooms en wordt de toewijding van het merk om de BIG LOVE te delen onderstreept. Meer details op mini.be

Credits:

Media Agency : dentsu

Agency : The Marcom Engine (Serviceplan, Media.Monks and Berylls)

Brand: MINI
Client: MINI BELUX

Contact: Stijn Vermeulen, Saschia De Rudder, Céline Deplasse, Hebe Van Gysel

Campaign Title: New MINI.Happy You.

Creative Director: Simon Poett

Copywriting: Wim Provoost

Designer : Sander Geerts

DTP:  Yevhenii Kuzmin

Account team: Sarah Souffriau, Benoit Leveque (TME); Hélène Bairiot (dentsu)
Digital Project Management: Aurora Casiraghi, Alexander Strobbe

Social Media Project Manager: Monica Monte

CRM Project Manager: Zoë Windmeulen

Campaign Manager: Berten Broers, Ward Pardon

Connection Planner: Femke van Rijt, Robin Gérondal, Axelle Raquet

OOH agency: dentsu