The Marcom Engine introduceert de nieuwste versie van de BMW 1 Reeks in België en Luxemburg
The Marcom Engine, de samenwerking tussen Serviceplan Group, .Monks en Berylls lanceert de vernieuwde versie van de BMW 1 Reeks in België en Luxemburg. Vanaf 30 september introduceert de campagne de innovatieve versie van dit populaire model, met de nadruk op het verfijnde design en de verbeterde functies, waardoor het zijn plaats als een ware icoon van prestaties en stijl behoudt.
De campagne benadrukt de voortdurende focus op traditionele rijdynamiek, zodat BMW-liefhebbers kunnen genieten van de krachtige en responsieve prestaties die ze gewend zijn van het merk.
De campagne, die op 30 september van start gaat, wordt geïmplementeerd via meerdere kanalen, zoals OOH, DOOH, display advertising, native advertising, online video, native social media op platforms als Meta en LinkedIn, dealermateriaal (waaronder advertentiesjablonen, digitale POS-content, Outlook-handtekeningen, showroomvisuals, banners en social media-content van dealers), de website en nationale e-mails en dealer e-mails.
Credits:
Agency : The Marcom Engine (Serviceplan, .Monks & Berylls)
Brand : BMW
Client : BMW Group Belux
Contact : Laetitia Thonar, Pascale Goudvis, Georges Pagalis, Kirsten Major, Anne-Katrien van Pottelberge, Camille Plaetinck, Manon Speleers, Sarah Heivers
Campaign Title : BMW 1 Series
Account team : Gaelle d’Haese, Nathalie Vergught, Aymeric Wielemans
Content lead : Arnaud Muller
Producers : Sabrina Ali
Digital Agency : Plan.Net (Serviceplan Group)
Digital Project Management & Webmastering : Renata Souza Faro, Sami El Nakadi
Digital Media Agency : Mediaplus (Serviceplan Group)
CRM : Maria Triantafyllos
Connections Planner : Femke van Rijt, Robin Gérondal
Social Media Expert : Femke van Rijt