The One Show 2019: Happiness in de finale

Awards / News

BlindMcCann New York, Ogilvy Chicago en BBDO New York lopen voorop in de finale van The One Show 2019 in New York. Maar ook Happiness Brussels maakt kans op een prijs...
McCann New York heeft de meeste finaleplaatsen bemachtigd: 41! Zoals March for Our Lives, waaronder negen voor "Price On Our Lives" en zeven voor "The Most Vicious Cycle". Het bureau heeft ook 12 finalistenspots voor MGM Resorts International ("Universal Love Songs") en acht voor National Geographic (vijf voor "Astronaut Reality Helm" en drie voor "Planet or Plastic").
Ogilvy Chicago heeft een kleine achterstand met 40 One Show finaleplaatsen, waaronder 16 voor negen verschillende inzendingen voor Lyric Opera, en 15 voor SC Johnson (10 voor Kiwi "First Steps" en vijf voor Lysoform "Last Germ").
BBDO New York heeft 38 finalisten, waaronder 12 voor AT&T (zeven voor "The Face of Distracted Driving"), zeven voor Monica Lewinsky/Anti-Bullying "#DefyTheName" en zes voor Mars Chocolate North America-Snickers.
Vierendertig finaleplaatsen zijn gereserveerd voor Droga5 New York, waarvan 16 voor The New York Times (13 voor "The Truth is Worth It" en drie voor "Read More. Learn More"). TBWA\Chiat\Day New York heeft 30 finalisten in huis, waarbij 12 voor Adidas (acht voor ,,Billie Jean King Your Shoes"), negen voor Columbia Journalism Review (“The Fake News Stand”) en vier voor Thomson Reuters ,"Unboxing de Waarheid".
We maken een sprong... en landen in Vilvoorde, waar Happiness Brussels vier finaleplaatsen met de campagne Blindmeters voor Ouders van Verongelukte Kinderen.


De winnaars van dit jaar worden dit jaar bekend gemaakt op twee avonden van de The One Show op 8 en 10 mei 2019.