The Other Agency geeft OPPO naamsbekendheid

Het is een van de grootste smartphonemerken in China en top drie in Azië, maar in Europa en vooral in België is OPPO nog een challenger van de gevestigde waarden. In de aanloop van de lancering van hun nieuw flagship model, de OPPO Find X5, namen OPPO en The Other Agency het moment om ook aan OPPO’s merkbekendheid te werken.
En merkbekendheid begint bij het begin: de Belg laten weten wie je bent en wat je doet. Daarom koos het bureau voor een online campagne, ondersteund door nationale radio en een spot op het Proximus TV-netwerk. The Other Agency koos ervoor om een tagline toe te voegen aan de merknaam, een tagline die descriptief is en helpt te duiden wat OPPO is. Straffe technologie, fantastische camera’s en de beste technologie om snel op te laden, het zijn maar drie van de sterktes van een OPPO-smartphone. En net daarom de tagline: OPPO, The Smartest Phone.
Credits
Client: Olivier Jageneau
Account Manager: Dimitri Riehl
Account Executive: Emma Schoofs
Art Director: Justine Kerr, Francisco Rubiales
Strategy: Jens De Maere, Ninia Daelman
Digital: Laura Aerts
Radiostudio: Geluidshuis
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]