Het is een van de grootste smartphonemerken in China en top drie in Azië, maar in Europa en vooral in België is OPPO nog een challenger van de gevestigde waarden. In de aanloop van de lancering van hun nieuw flagship model, de OPPO Find X5, namen OPPO en The Other Agency het moment om ook aan OPPO’s merkbekendheid te werken.
En merkbekendheid begint bij het begin: de Belg laten weten wie je bent en wat je doet. Daarom koos het bureau voor een online campagne, ondersteund door nationale radio en een spot op het Proximus TV-netwerk. The Other Agency koos ervoor om een tagline toe te voegen aan de merknaam, een tagline die descriptief is en helpt te duiden wat OPPO is. Straffe technologie, fantastische camera’s en de beste technologie om snel op te laden, het zijn maar drie van de sterktes van een OPPO-smartphone. En net daarom de tagline: OPPO, The Smartest Phone.
Credits
Client: Olivier Jageneau
Account Manager: Dimitri Riehl
Account Executive: Emma Schoofs
Art Director: Justine Kerr, Francisco Rubiales
Strategy: Jens De Maere, Ninia Daelman
Digital: Laura Aerts
Radiostudio: Geluidshuis
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]