The Other Agency geeft OPPO naamsbekendheid

Crea / News

Het is een van de grootste smartphonemerken in China en top drie in Azië, maar in Europa en vooral in België is OPPO nog een challenger van de gevestigde waarden. In de aanloop van de lancering van hun nieuw flagship model, de OPPO Find X5, namen OPPO en The Other Agency het moment om ook aan OPPO’s merkbekendheid te werken.

En merkbekendheid begint bij het begin: de Belg laten weten wie je bent en wat je doet. Daarom koos het bureau voor een online campagne, ondersteund door nationale radio en een spot op het Proximus TV-netwerk. The Other Agency koos ervoor om een tagline toe te voegen aan de merknaam, een tagline die descriptief is en helpt te duiden wat OPPO is. Straffe technologie, fantastische camera’s en de beste technologie om snel op te laden, het zijn maar drie van de sterktes van een OPPO-smartphone. En net daarom de tagline: OPPO, The Smartest Phone.

Credits

Client: Olivier Jageneau

Account Manager: Dimitri Riehl

Account Executive: Emma Schoofs

Art Director: Justine Kerr, Francisco Rubiales

Strategy: Jens De Maere, Ninia Daelman

Digital: Laura Aerts

Radiostudio: Geluidshuis