The Other Agency verwelkomt 21 jaar creatieve ervaring

News / People

Creativiteit kent geen grenzen, letterlijk noch figuurlijk. Rode zones, quarantaines en gesloten landsgrenzen, het hield The Other Agency niet tegen om over de Vlaamse muren heen te kijken, op zoek naar nieuw talent. Met succes, zo halen ze niet één, maar twee nieuwe Art Directors aan boord, met buitenlandse roots en tonnen internationale ervaring. Francisco Molina Rubiales ruilde Chili, Brazilië en Spanje in voor het al even zwoele Antwerpen, en dat met grote namen zoals Unicef, Tupperware, Aperol en Unilever op zijn palmares. Hij kon al meermaals zijn projecten in Spanje en Zuid-Amerika bekronen met enkele mooie prijzen. Dat geldt ook voor Justine Kerr uit Zuid-Afrika. Ze leefde zich jarenlang als art director uit bij Ballyhoo Media en andere wereldtoppers zoals AKQA in het prachtige Johannesburg en kan Panasonic en Clover tot haar klanten rekenen. Ook zij maakt de grote oversteek om het team te vervoegen.

Samen zorgen ze voor 21 jaar aan artistieke en commerciële ervaring die de koers van The Other Agency verder kracht zal bijzetten. Een belangrijke stap in haar ambitie om de strafste campagnes voor de strafste merken te maken, in eigen land en ver daarbuiten.