Creativiteit kent geen grenzen, letterlijk noch figuurlijk. Rode zones, quarantaines en gesloten landsgrenzen, het hield The Other Agency niet tegen om over de Vlaamse muren heen te kijken, op zoek naar nieuw talent. Met succes, zo halen ze niet één, maar twee nieuwe Art Directors aan boord, met buitenlandse roots en tonnen internationale ervaring. Francisco Molina Rubiales ruilde Chili, Brazilië en Spanje in voor het al even zwoele Antwerpen, en dat met grote namen zoals Unicef, Tupperware, Aperol en Unilever op zijn palmares. Hij kon al meermaals zijn projecten in Spanje en Zuid-Amerika bekronen met enkele mooie prijzen. Dat geldt ook voor Justine Kerr uit Zuid-Afrika. Ze leefde zich jarenlang als art director uit bij Ballyhoo Media en andere wereldtoppers zoals AKQA in het prachtige Johannesburg en kan Panasonic en Clover tot haar klanten rekenen. Ook zij maakt de grote oversteek om het team te vervoegen.
Samen zorgen ze voor 21 jaar aan artistieke en commerciële ervaring die de koers van The Other Agency verder kracht zal bijzetten. Een belangrijke stap in haar ambitie om de strafste campagnes voor de strafste merken te maken, in eigen land en ver daarbuiten.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]