The Oval Office creatief met de Mobiscore

Het Departement Omgeving van de Vlaamse overheid heeft deze week de Mobiscore gelanceerd. Die geeft aan hoe goed belangrijke voorzieningen vanuit een woning bereikbaar zijn. The Oval Office bedacht een creatief concept voor de informatie- en sensibiliseringscampagne, die online wordt uitgerold, en een live beleving voor de pers.
Al deze elementen komen samen in het creatieve concept. De voet die enerzijds verwijst naar hoe makkelijk belangrijke voorzieningen te voet bereikbaar zijn en anderzijds naar een ecologische voetafdruk. Op de voetafdruk is de afstand van een huis tot verschillende voorzieningen gevisualiseerd: transport, winkels en diensten, ontspanning, onderwijs en zorg. De call-to-action is rechttoe rechtaan: Woning zoeken? Mobiscore checken!https://www.youtube.com/watch?v=ZJ4NHEyq780De campagne wordt gefaseerd uitgerold in een informatiefase en een sensibiliseringsfase. Van ‘wat is de Mobiscore en hoe werkt die?’ tot ‘wat zijn de voordelen van de Mobiscore voor mij?’. De focus ligt op online communicatie met videocontent en communicatie via partners, waarvoor een toolkit werd samengesteld. The Oval Office ondersteunde het Departement Omgeving ook bij de organisatie van de perslancering.
Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


