Met de Retail Seasonal Academy stoomt Google zijn retailklanten klaar voor de eindsprint richting de commercieel erg belangrijke eindejaarsperiode. Net zoals voor de succesvolle Retail Seasonal Summits enkele maanden geleden, deed Google een beroep op de teams van The Oval Office voor de eventorganisatie in België en Nederland.
De Retail Seasonal Academies vinden plaats in verschillende Europese landen. Voor de uitrol in België en Nederland rekende Google op de expertise van The Oval Office. En hoewel de zomer nog in het land was, werden het Google Digitaal Atelier in Brussel en ADAM’s ID in Amsterdam in een sfeervolle eindejaarsstemming ondergedompeld. Kerstbomen, menukaarten in kerstthema, een fotomoment op de schoot van Sinterklaas… allemaal creatieve elementen om de retailers in de juiste sfeer te brengen en de centrale boodschap van het evenement kracht bij te zetten. Met 80 aanwezigen in België en 129 in Nederland waren de evenementen een succes. En de reacties van de aanwezigen waren unaniem positief, zowel over de content als de organisatie.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]