Met een brede imagocampagne in een nieuwe, frisse stijl zet The Oval Office het nummer-één rekruteringsplatform in België Jobat.be weer helemaal in de markt. Want soms moet je er gewoon voor gaan. Sabrina Pinxten, product- & communicatiemanager bij Jobat Media: "We vinden het belangrijk om onze communicatie geregeld tegen het licht te houden. Jobat.be is al jaren de grootste jobsite van het land en staat bij werkzoekenden en werkgevers bekend als een betrouwbare partner. Toch zijn we niet blind voor opkomende sociale jobplatformen en vonden we het tijd voor een vernieuwde aanpak."
In de printadvertenties werkt The Oval Office met ‘eyeopeners’ als voorzetjes, dingen die even doen nadenken. Over de balans tussen werk en privé, over het inzetten van je talenten, over je ambities en waardering. En in de radiospots wordt de aandacht gegrepen door met de nodige humor mensen te laten horen die ervoor zijn gegaan. Mensen die zijn gesprongen door van job te veranderen.
Credits
Client: Sabrina Pinxten (Jobat Media)
Account team: Evy Donse, Mieke Fonck, Charlotte Vandeperre
Creative: Marc Kockelkorn
Radio producer: Het Geluidshuis
TV producer: Sputnik Media
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]