The Oval Office geeft imago van Jobat een zetje

Crea / Media / News

Jobat Oval OfficeMet een brede imagocampagne in een nieuwe, frisse stijl zet The Oval Office het nummer-één rekruteringsplatform in België Jobat.be weer helemaal in de markt. Want soms moet je er gewoon voor gaan. Sabrina Pinxten, product- & communicatiemanager bij Jobat Media: "We vinden het belangrijk om onze communicatie geregeld tegen het licht te houden. Jobat.be is al jaren de grootste jobsite van het land en staat bij werkzoekenden en werkgevers bekend als een betrouwbare partner. Toch zijn we niet blind voor opkomende sociale jobplatformen en vonden we het tijd voor een vernieuwde aanpak."
Jobat Oval Office

The Oval Office ontwierp een campagne die de betrouwbaarheid van Jobat.be koestert, maar ook voor een nieuwe dynamiek zorgt. Het eerste wat opvalt is de nieuwe, frisse visuele stijl met vrolijke kleuren. De radiospots kregen ook een nieuwe jingle. De centrale boodschap van de campagne is dat je er soms gewoon voor moet gaan, voor die job van je leven. De televisiespots tonen verschillende situaties waarin je een zetje kan gebruiken. Een zetje om los te laten, iets nieuws te proberen of om hoger te mikken.Jobat Oval Office
In de printadvertenties werkt The Oval Office met ‘eyeopeners’ als voorzetjes, dingen die even doen nadenken. Over de balans tussen werk en privé, over het inzetten van je talenten, over je ambities en waardering. Jobat Oval OfficeEn in de radiospots wordt de aandacht gegrepen door met de nodige humor mensen te laten horen die ervoor zijn gegaan. Mensen die zijn gesprongen door van job te veranderen.

Credits

Client: Sabrina Pinxten (Jobat Media)
Account team: Evy Donse, Mieke Fonck, Charlotte Vandeperre
Creative: Marc Kockelkorn
Radio producer: Het Geluidshuis
TV producer: Sputnik Media Jobat Oval Office