The Oval Office begeleidde de rebranding van Finalyse Group naar aanleiding van de 30ste verjaardag van het financieel consultancybedrijf. Na het scherpstellen van een nieuwe merkpositionering en het bedenken van de nieuwe baseline, “A fresh take on risk and valuation”, ontwierp The Oval Office een nieuw logo en een volledig nieuwe huisstijl. De rebranding werd vervolgens concreet uitgewerkt in een nieuw webdesign, toepassingen voor social media, e-mail en presentaties. Het bureau produceerde ook een korte corporate video die de waarden en de nieuwe positionering van Finalyse Group tastbaar maakt.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]