The Oval Office palmt het nieuws in

Week van de Uitzendkracht

Crea / News

Week van het Nederlands
De voorbije week kwamen drie live ommunicatiecampagnes van The Oval Office uitgebreid aan bod in de pers en op sociale media. Toeval of niet: het ging telkens om een themaweek, met drie uiteenlopende onderwerpen waarvoor het bureau een geïntegreerde pr- en contentmarketingcampagne uitwerkte, zowel offline als online.
Voor de Week van het Nederlands, een initiatief van de Nederlandse Taalunie om het belang van het Nederlands in de spotlights te zetten, ontwierp het bureau het logo en de baseline 'Iedereen aan het woord'. Daarnaast overtuigde The Oval Office partnerorganisaties, scholen en socioculturele verenigingen om de Week van het Nederlands mee vorm te geven. Het resultaat: meer dan tachtig uiteenlopende activiteiten in Vlaanderen en Nederland.
Week van het Bos
 
Voor het Agentschap voor Natuur en Bos stak The Oval Office de handen uit de mouwen voor de Week van het Bos, en dat voor het derde jaar op rij. Voor hen werkte het bureau een volledige campagne uit rond het thema 'Natuurhelden'. Vijf medewerkers van het Agentschap speelden de hoofdrol op de affiches, de website en in een magazine voor scholieren.
Week van de Uitzendkracht
Tot slot zette The Oval Office de afgelopen week de discussie rond dagcontracten op de nieuwsagenda. Dat gebeurde naar aanleiding van Week van de Uitzendkracht die ABVV Interim voor de elfde keer organiseerde. Donderdag 15 oktober, de dag van de nationale actie in Brussel, domineerde de discussie de hele dag het nieuws. Eerst in De Ochtend op Radio 1, daarna ook in het radionieuws, in Hautekiet en tijdens Het journaal.