The Oval Office rekruteert en zet veelzijdigheid centraal

Crea / News

Oval OfficeVeelzijdigheid en diversiteit zitten in het DNA van de medewerkers bij live communicatiebureau The Oval Office, valt daar te horen: "Het zijn stuk voor stuk unieke persoonlijkheden, op het werk en in hun vrije tijd. Bovendien zit er ook diversiteit in de klanten waarvoor ze werken, de projecten die ze managen, hun expertises, de taal die ze spreken, de locaties waar ze werken…" Die veelzijdigheid is dan ook de centrale boodschap van een nieuwe employer branding-campagne waarmee het bureau nieuwe medewerkers wil aantrekken.
In een reeks korte video’s spelen echte medewerkers van The Oval Office de hoofdrol. Accountmanager Dries die in zijn vrije tijd verzot is op improvisatietheater en dezelfde skills toepast bij het geven van professionele presentaties. Of mrojectmanager Alice die met evenveel passie klassiek ballet danst en digitale marketingcampagnes opzet. De video’s worden samen met teasende GIF’s op verschillende social media ingezet. Met als doel traffic naar de vernieuwde jobpagina te genereren en geïnteresseerde kandidaten te converteren tot sollicitanten en uiteindelijk tot nieuwe account- en projectmanagers Communicatie en Events in Antwerpen, Brussel of Gent. Wouter Boits, CEO van The Oval Office: “We werkten al tal van succesvolle interne communicatiecampagnes uit voor onze klanten. Van change management over employer branding tot rekrutering. Nu passen we onze strategische expertise en creativiteit ook toe om via een opvallende campagne de verdere groei van onze eigen organisatie te ondersteunen met niet minder dan 7 nieuwe talenten."