The Radio Group draait verzoeknummers
Ter promotie van de Radio Forever Award lanceert The Radio Group een bijzonder initiatief: de Radio Forever Podcast. Deze podcast brengt een uur lang originele verzoeknummers van en opgedragen aan topcreatieven uit de Belgische reclamewereld.
Ieder jaar beloont The Radio Group het Belgische bureau met de meeste prijzen in de categorie radio op de CCB Awards én het Cannes Lions Festival. Naast een mooie trofee krijgt het winnende bureau een verblijf in een luxevilla in Cannes tijdens de volgende editie van het Cannes Lions-festival, vliegtickets voor tien personen inbegrepen. Om de Radio Forever Award te promoten, creëerden de vier radioregies – die zich verenigen onder The Radio Group (IP, Medialaan, RMB en Var) – een podcast met verzoeknummers van topcreatieven uit de reclamewereld, opgedragen aan collega’s uit de sector met telkens een persoonlijke boodschap. Het resultaat is een eigenzinnige mix van muzieknummers gecombineerd met originele en humoristische boodschappen van 16 creatieven uit diverse agencies, waaronder Famous, Air, BBDO, TBWA, Leo Burnett en DDB. The Radio Group doet daarmee een oproep aan alle creatieven om goede radio te blijven maken.
De podcast wordt gemaild naar alle ingeschrevenen van de CCB Awards om zo iedereen te laten genieten van steengoede muziek tijdens de rit naar overwinning in Knokke. De Radio Forever Award 2016 zal op 30 juni worden uitgereikt door Thierry Van Durme – Belgisch jurylid radio Cannes Lions – tijdens Sint-Canneke.