The Reference begraaft oude website DELA

DELA

Crea / News

DELAUitvaartspecialist DELA vindt dat iedereen een waardige begrafenis verdient en wil de financiële, praktische en administratieve zorgen voor de nabestaanden helpen verminderen. Alle diensten die de organisatie aanbiedt passen in deze optiek. De jarenlange samenwerking tussen DELA en The Reference - The Reference is sinds 2010 de digitale partner van DELA - leverde opnieuw een interessant resultaat op. De website DELA.be werd volledig vernieuwd en nog meer in lijn met de essentiële waarden en de kernmissie van de organisatie gebracht.

De nieuwe website dient als centrale hub. Naast de bestaande zullen bijkomende (digitale) diensten uitgerold en aangeboden worden op DELA.be en via de online klantenzone MijnDELA. DELA zal bovendien op een nieuwe manier haar boodschap brengen. De zorgen die een uitvaart met zich meebrengt en hoe deze te verzachten en nabestaanden bij te staan wordt via human interest verhalen op de website verteld. De strategische doelstellingen van DELA, waaruit de nieuwe website en de ontwikkeling van extra digitale 'ontzorgingsdiensten' vloeien, werden samen met The Reference omgezet naar een digitale strategie, beginnend bij de digitale visie en missie. De website is een belangrijk onderdeel van die strategie, en werd stap voor stap overeenkomstig uitgewerkt. The Reference tekende een nieuwe informatie-architectuur uit, creëerde het design en legde de contentstrategie vast. Het agency stond eveneens in voor begeleidende copywriting, vertalingen naar het Frans en SEO.

DELA site

Sitecore blijft het onderliggende technische platform. Het state of the art experience platform heeft zijn kracht bewezen voor de vorige DELA website, maar ook voor alle andere websites in het DELA ecosysteem. De site is gebouwd op een modulair template systeem dat geoptimaliseerd werd voor mobiele platformen. Hierdoor kan de website verder evolueren met een eerder ongeziene flexibiliteit. De tools zoals premieberekeningen en andere wervingstools werden herdacht in functie van de nieuwe strategie en geïntegreerd met het Selligent-platform. Het marketing automation team van The Reference heeft de conversie en contactflows verder geoptimaliseerd en geïntegreerd met Selligent. In de aanloop naar de go-live werd ook beroep gedaan op de webmasters van The Reference On-Site om de content input te helpen versnellen. Nu de nieuwe site is gelanceerd wordt de performantie via uitgebreide online tracking, KPI frameworks en dashboards steeds beter opgevolgd. Zo helpt The Reference DELA mee haar missie te realiseren en de zorgen rond een uitvaart weg te nemen. An Van Sande, corporate marketeer DELA: “We zijn heel tevreden met het eindresultaat van de nieuwe DELA.be website”. De goesting, betrokkenheid, het doorzettingsvermogen en veelzijdige expertise, van het team van The Reference bevestigt dat ze voor ons de geschikte digitale partner zijn en blijven voor de toekomst, die ons kan begeleiden vanaf digitale strategie tot implementatie en verdere optimalisatie van onze diensten.”