The Value Agency gaat voor extra expertise

News / People

The Value Agency, dat eind 2019 werd opgericht door Kelly Bosschaerts en Patrick Van den Broeck, zet de volgende fase van zijn groei in. Dat doet het Antwerpse branding- en content marketing bureau met de versterking van zijn personeelsbestand en de oprichting van een raad van advies.

“In mijn rol als marketing manager, onder andere bij logistiek vastgoedspecialist WDP, merkte ik dat je als klant veel te veel je best moet doen om begrepen te worden door je leveranciers. Daarop willen wij inspelen. We willen waardevol zijn voor onze klanten en we willen samen met hen in een positief partnership treden,” vertelt Patrick Van den Broeck.

“Onze nieuwe collega, Laura Thaens, zal ons versterken voor branding, grafisch ontwerp en content marketing. Een zeer sterk profiel met een master van Sint Lucas,” gaat Kelly Bosschaerts verder, die naast het commerciële ook de HR-rol in het bureau voor haar rekening neemt. “We hebben gezocht naar een complementair persoon. Marketing, sales en strategie is sterk vertegenwoordigd. Voor het grafische gedeelte werkten we veel met freelancers, maar we zijn nu klaar om die competentie te gaan insourcen.” De volgende stap die de twee zaakvoerders willen nemen, is het aantrekken van een digitale marketeer. Als alles volgens plan verloopt hebben ze zo in 2021 een multi-disciplinair inhouse team van specialisten ter beschikking.

Om de groei van het bedrijf mee te ondersteunen en de visie ook fris te houden werd besloten om een raad van advies op te richten. “Regelmatig neem ik de telefoon op om raad te vragen of om eens te sparren,” aldus Van den Broeck. “Wij zijn ook maar startende ondernemers, dus we weten zeker nog niet alles, maar leren elke dag bij. Dat maakt het super-boeiend.”

De raad van advies is samengesteld met zeer ervaren mensen uit het vak. Met Guido Everaert hebben ze alvast de top kunnen strikken op gebied van storytelling. Hij is auteur van het boek Storytelling, columnist bij onder andere De Morgen en VDAB, docent bij KdG en zelfstandig copywriter. Voordien was hij hoofd van diverse marketingbureaus en consultant bij AC Nielsen.

Philippe Van den Broeck werd aangetrokken voor zijn expertise op juridisch vlak, maar ook voor zijn ervaring inzake de uitbouw en organisatie van een onderneming. Tot voor kort nog COO bij Ceusters en nu werkzaam als zelfstandig vastgoedspecialist via Resman vanuit Haarlem nabij Amsterdam.

Variatie in designs en concepten houden je merk fris. Daarom werd ervaringsdeskundige Bart Taeymans gevraagd om af en toe als creatieve sparring partner te fungeren. Momenteel vervult hij de rol van sr. marketeer bij de Antwerpse ontwikkelaar Cores Development.