there en Cora laten ‘la passion du choix’ klinken als muziek

Crea / News

there coraHet Leuvens communicatiebureau there pakt als een volleerd componist uit met een symfonisch tv-script als antwoord op de nieuwe Cora-strategie en baseline ‘la passion du choix’. De tv-commercials zoomen in op het ruime keuzeaanbod, de ambachtelijk gemaakte producten en een nauwkeurig georchestreerd team van gepassioneerde Cora-medewerkers die samen toewerken naar een ware apotheose in stijl. “De tv-commercials zijn een eerste belangrijke stap om de nieuwe baseline van Cora tot leven te laten komen. En om te tonen waarvoor Cora staat”, luidt het bij there.
Voor de tv-spots liet there zich inspireren door de Cora-medewerkers en de nieuwe baseline. Bij Cora werkt dag in dag uit een sterk team van professionele slagers, bakkers, visverkopers, afdelingsmanagers... Zij maken het verschil voor de consument die op zoek is naar een ruim keuzeaanbod, meer winkelgemak, verse en ambachtelijk gemaakte producten én een menselijke touch. De passie waarmee de Cora-medewerkers dat doen, wordt door there achter de schermen in scène gezet. Met beelden die een gevoel van nabijheid oproepen en met het geluid van perfect op elkaar afgestemde muziekinstrumenten. Beeld en geluid doen hun werk: ze nemen de kijker mee door de verschillende winkelafdelingen. Eerst voorzichtig en zacht, terwijl je iedereen nog snel de laatste, afzonderlijke voorbereidingen ziet treffen. Om dan vervolgens op te bouwen naar een volmaakte symfonie die de opening van de winkel aankondigt en eindigt tussen de klanten in de winkel. Zo wordt de grote hypermarktketen Cora een uitnodigend en kloppend winkelhart, helemaal in harmonie met de behoeften van de Cora-klant.
De drie tv-spots zijn te zien sinds 6en nog tot 27 mei op de Franstalige televisiezenders RTL TVI, CLUB RTL, AB3, PLUG TV, LA UNE, LA DEUX.



Credits
Client: Cora
Contacts : Grégory Schiltz
Agency : there
Creation : Iris Janssens
Creation : Vicky Janssen
Creation : Fabrice Storti
Creation : Jean-François Dooms
Account Team : Julie Vanbelle & Marine de Séjournet
Strategic Directors : Heidi Carlens
Film Production Company : Wenneker
Producers : Filip Vangeffelen, Mirjam De Vreese
Director : Jeroen Willekens
DOP : Piet Deyaert
Sound : Gregory Caron