TheRentree wordt très belge

Agenda / Communication / News

therentreeFranse statistieken, een Amerikaanse spreker en een Japans succesverhaal: dit is doorgaans de formule die we terugvinden tijdens conferenties. Na een eerste succesvolle editie vindt TheRentree dit jaar plaats op 14 september 2017 met een focus op 100% Belgisch. Het begin van september is de geschikte gelegenheid voor professionals om hun kennis bij te werken. In de marketingsector vindt dit plaats op TheRentree, een namiddag boordevol seminaries en een avond om te netwerken. Dit jaar zullen er enkel Belgische sprekers aanwezig zijn. Zij zullen de nieuwe uitdagingen in een steeds veranderende markt onder de aandacht brengen. Wie zijn de nieuwe beïnvloeders ? Wat zijn de nieuwe media trends ? Wat kunnen bedrijven doen met alle beschikbare data ?

IAB, STIMA en BDMA willen richting digitaal evolueren en hun deelnemers verbazen met een evenement dat vernieuwend is met wat ze kennen. Dit door een innoverend programma aan te bieden: sessies van 20 minuten worden verspreid over 3 tracks, 3 benaderingen. Discover om voet aan wal te zetten in het digitale luik, Understand om beter de materie te leren begrijpen en Implement om van het ‘begrijpen’ naar het ‘toepassen’ over te schakelen.

Enkele namen die reeds geconfirmeerd zijn in het programma: Nicolas Vanderbiest, geprezen analist op Twitter tijdens de Franse presidentsverkiezingen (@Nico_VanderB). Henry Daubrez, Design Director en co-owner bij Dogstudio, een Waals bureau dat zich heeft gevestigd in Chicago en Hugues Rey, CEO Havas Media Group Belux. Maar ook Robin Wauters, Co-Founder van Tech.eu, Tom De Ruyck, Managing Partner bij Insites Consulting en nog veel meer…